Zestaw I 1) Istota Mapy Grup Strategicznych2) Istota szkoły pozycyjnej 3) Rodzaje strategii dywersyfikacji wg Ansoffa 4) Podstawowe modele konkurencji5) Źródła informacji analizy strategicznej
Zestaw II 1) Istota macierzy GE2) Możliwe działania w ramach strategii firmy3) Analiza PEST4) Istota zintegrowanych metod analizy stategicznej5) Zadanie strategii ADL
Zestaw III1) Zalecenia strategiczne ADL2) Istota KCS3) Istota analizy TOWS/SWOT 4) Sposoby budowy strategii5) Poziomy strategii przedsiębiorstwa
Zestaw IV1) Metody scenariuszowe w zarządzaniu strategicznym 2) Pojęcie strategii3) Istota szkoły planistycznej4) Specyfikacja celów ciągłych5) Poziomy zarządzania strategicznego w firmie
Zestaw V1) Istota punktowej oceny atrakcyjności w sektorze2) Koncepcja Ansoffa3) Poziomy zarządzania strategicznego4) Zakres i metody analizy strategicznej5) Powody wprowadzania dywersyfikacji
Zestaw VI
1) MODEL STRATEGII 2) SPOSOBY BUDOWY STRATEGII3) METODY DELFICKIE4) JAKIE ELEMENTY OBEJMUJE WYKORZYSTANIE TEORII KOMPETENCJI W PROCESIE REALIZACJI STRATEGII5) RODZAJE STRATEGII DYWERSYFIKACJI ZE WZGLĘDU NA PRODUKT I RYNEK
Zestaw VII
1. Analiza Space
2. Pojęcie i etapy zarządzania strategicznego
3. Cechy strategi wg. Stonera i Wankla
4. Pojęcie i zakres strategii dywersyfikacji
5. Koncepcja strategii korporacji K.R.Andrewsa - ?
kamcia1348