Ocena efektywności podejmowanych działań 2013-2014 i.docx

(14 KB) Pobierz

Imię i nazwisko ucznia: Jakub Trzmielewski

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Kacper Kopczyk

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Piotr Pściuk

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego, szumiącego i ciszącego, utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec nie wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

 

Imię i nazwisko ucznia: Marcel Czerwiński

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Hubert Wachnik

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Ksawery Rosiak

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego, szumiącego i ciszącego, utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec nie wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

Imię i nazwisko ucznia: Adrian Antczak

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Julia Karkusińska

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z dziewczynką zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Julia wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Kamil Kopczyk

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego, szumiącego i ciszącego, utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec nie wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Wiktoria Wojciechowska

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z dziewczynką zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Wiktoria wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Mikołaj Janik

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Jakub Janicki

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego, szumiącego i ciszącego, utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec nie wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

Imię i nazwisko ucznia: Norbert Światłowski

Forma pomocy: zajęcia logopedyczne

Przyjęte cele: usprawnianie narządów artykulacyjnych, korygowanie wad wymowy, wzbogacanie słownictwa, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania mowy.

W czasie roku szkolnego 2013/2014 prowadzone były z chłopcem zajęcia logopedyczne. W czasie terapii usprawniano aparat artykulacyjny, korygowano nieprawidłową realizację dźwięków mowy, utrwalano prawidłową realizację głosek szeregu syczącego i szumiącego , utrwalano wywołane wcześniej głoski, wzbogacano zasób słownictwa. Należy w dalszy ciągu utrwalać wywołane głoski w mowie potocznej. Chłopiec wymaga dalszej pomocy psychologiczno- pedagogicznej   w roku szkolnym 2014/2015.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin